Sportlov, vårvinter & friluftsdag..





Under sportlovet har jag varit ledig två dagar.
Vi har åkt slalom, skidor & badat på Himlabadet.
Igår var vi på bio, Zootropolis. En jätterolig film :)








En fika på stan med min storkille <3



Noah hade friluftsdag för några veckor sedan & det blev en härlig vårvinterdag med
skidor, sol, snö, eld, grillat & fika ute i solen :)
Jag är glad att jag tog ledigt och följde med på frilufsdag med Sticksjö skola!




Skidor & grilla korv - livskvalité :)
Jag önskar jag varit ledig hela veckan. Men snart är det påskhelg& påsklov och då blir det fler lediga dagar med familjen & en tripp upp till Norrbotten & Överkalix <3

Alexander har varit i slalombacken med kompis två dgr och på Himlabadet igår med kompis & idag börjar fotbollscup i Nordichallen så han har åtminstone maxat sitt sportlov med roliga sportiga aktiviteter! :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..