Snart är 2015 slut..

Imorgon är det nyårsafton & 2015 tar slut.
Åren går & vi blir äldre & barnen växer.

Jag tänkte försöka mig på en summering men just ikväll känner jag mig bara så trött. Så ett konstaterande är att jag blivit tröttare ;) Mycket jobb och för lite träning & uteaktiviteter i höst & vinter. Jag njöt verkligen av de riktiga vinterdagarna som vi fick i Överkalix dagarna före jul. Barnen njöt också! Självklart är de ute mindre här när det bara är isigt. Mår så bra i kropp & knopp av vinter.

Idag känner jag mest nostalgi & ledsamhet över att året är slut och det blev ett så mörkt år i vår värld. Syrienkriget, flyktingströmmar, terrorattentat, ekonomisk kris i Europa, svagt EU, politiskt instabilitet i Sverige. Inte mycket framtidshopp & framtidstro om man tittar på vår jord & vår värld.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..