Uppdatering..

Denna vecka har börjat med huvudvärk & massa att göra på jobbet. Fullbokade kvällar förutom imorgon. Men idag kom en glad nyhet direkt på morgonen - min bästa vän Carolina har fått sin fjärde son, en liten pojke på 2500 g. Han kom några veckor för tidigt men de mår bra & han var så fin på bilden <3 Stort grattis till fina familjen Karlsson!

I måndags var jag med N på skidträning, det gick över förväntan & han var så nöjd efteråt. Gick fint att åka i nerförsbackar också. Det var sju barn från hans förskoleklass i gruppen för 6-7 åringar och det tyckte han var jättekul :) Han vill hellre gå på skidor än innebandy just nu & det känns helt ok för mig ;)

Igår var det föräldramöte på Internationella Engelska skolan. Information om årskurs 5, tips kring läxläsning, planering av klassaktivitet och information om hur de jobbar med matte. Intressant kväll :) Första klassaktiviteten blir pulkaåkning & grillning vid Hulistugan.

Ikväll har Alexander varit på innebandyträning & jag och Noah åkte skridskor i 20 minuter. Sen när T kom hem från skjutsandet gick jag en promenad. Hade egentligen tänkt åka skidor, men hade inte nog med tid & att stressa iväg kändes bara jobbigt, då blir skidturen inte njutningsfull. Imorgon kanske jag hinner åka några kilometer, spåren är jättefina!

I helgen som varit så hade Noah sitt efterlängtade 7-års kalas med hårdrockstema på Drakborgen. En mycket nöjd men trött kille på lördag kväll :) I söndags var Alexander på kompisen Axels 10-årskalas på Laserhallen. Noah var på innebandyträning & jag passade på att träna i en och en halv timme på gymmet under tiden. Kondition 40 min och styrke: axlar, ben, bål.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..