Gnäll..

Idag bjuder jag på ett gnälligt inlägg. Så håll tillgodo :)
Känner mig inte på topp, halvhängig, ont i magen & ont i ögat.

Varför har jag ont i ögat?! Det är mycket irriterande, kasnke ögoninflammation på g eller en vagel, men störande. Jag har gnällt på Alexander om läxor, städning osv, hela helgen känns det som. Jag tycker inte om det, men anser att det behövs, kanske inte precis allt gnäll var befogat men, men.. Han tycker jag är en tjatig morsa.

Mycket på jobbet som stör mig nu. För många ärenden. Negativ stress, gnäll, dålig stämning. Och som relativt nyvalt skyddsombud blir jag involverad i det mesta. Hm. Jag som tyckte att skyddsombudsuppdraget skulle bli roligt & utvecklande. Nåja, vi kanske hamnar där såsmåningom.

Thomas är oxå stressad. Både över grejer på jobbet & över att hans pappa är dålig. När det gäller hans pappa & hjärtsjukdomen försöker jag stötta men när det gäller jobbet så tycker jag att han ska dra ner på tempot men är samtidigt i samma sits själv & vi tycker båda att vi har mycket att göra, så ingen kan vara hemma med N som har planeringsdagar. Igår var N med mig på jobbet två timmar & sedan tog jag ut föräldrapenning resten av dagen. Idag är han med T och de ska bara vara på Ts jobb en liten stund..

Det blir nog väldigt bra för hela familjen att vara ledig under sportlovet! Miljöombyte, umgås & göra roliga saker, vara ute, umgås med våra föräldrar & förhoppningsvis träffa syster & Anton oxå & mina vänner <3

Kommentarer

  1. Det är jobbigt när livet bara känns stressigt och en massa måsten. Några veckor till så får ni andas luften i Norrbotten. Det blir ju toppen! =) Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..