Födelsedag..

Idag är det min födelsedag. 37 år. Åldern har ingen betydelse eller?! Känner mig inte gammal men ibland tröttare än jag trodde var möjligt när jag var 27 ;) Även om Alexander var nyfödd då. Tänk att det gått 10 år vi hade vår första bebis! Han är 10 år och jag 37, herregud vad tiden går. Ibland vill man stanna i nuet och njuta.

I år har jag ingen speciell födelsedagskänsla även om kvällen varit mysig. Kanske beror det på det trista regnvädret eller att jag är lite hängig. Dagen blir ju inte så speciell när man jobbar. Killarna har bjudit ut mig på restaurang ikväll, trevligt :-) Födelsedagstårta har vi också fikat & presenter från mamma kom på posten igår. Två nya te-sorter och lite god choklad och presentkort på Interflora :)





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..