Tjejkväll & trötthet..

Jag är så himla trött på mornarna nu igen! Det har kommit sedan jag börjat jobba. men det brukar ju vara så under sommaren. Jag går inte och lägger mig i tid för det är så mycket jag vill hinna när barnen väl somnat...

Försöker träna 2-3 ggr per vecka, eftersom jag blir piggare och mår bättre då.  Har joggat två ggr i veckan under semestern, men mest 5-7 km rundor. Har inte sprungit 10 km eller mer sedan Göteborgsvarvet i maj. Är dags för en längre runda snart! Hoppas tiden finns för det under söndag. På lördag ska jag stå och sälja på Selånger marknad åt Alexanders fotbollslag. Känner oxå att jag behöver mer styrketräning, speciellt efter en dag på jobbet & framför datorn, ska boka tid för att få ett nytt träningsprogram.

Igår träffade jag Sofie & Malin på stan och vi gick till den nya restaurangen: Udda Tapas. Himla trevligt & goda tapas! Vi åt gott, delade en flaska vin & det blev både drink & Kaffe Karlsson. Så idag har jag varit extra trött. Men det var det värt, alltid skoj träffa fina vänner och prata av sig! Innan vi träffades hann jag med en sväng på stan och det blev en ny tröja och svarta leggings :-)

Kommentarer

  1. Kul med både shopping, god mat och trevlig stund med vännerna. =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..