Stress & ont i halsen..

Stress hit & dit och ont i halsen har hittills karaktäriserat denna vecka :(

Alexander har börjat träna judo två ggr i veckan och det är jätteskoj att han gillar det så mycket. men dessa dagar blir det svårt för mig att hinna träna, det får i så fall bli sent på kvällen och det är jag inte alltid så peppad att göra, dessutom blir jag trött morgonen efter, då jag har svårt att varva ner om jag tränat till kl nio. Massor att göra på jobbet och hämtat barnen sent & då får jag dåligt samvete för det.

Jag har inte tid att vara sjuk och ha ont i halsen! Måste åka skidor, åka skidor, åka skidor ;) Och helst hinna med styrkesträning oxå, för jag börjar få lite ont i ryggen, igen..

Igår klippte jag mig och färgade håret ljusare, en paige frisyr. Har planer på att spara ut håret, var himla länge sedan jag hade långt hår. Få se om jag orkar göra det!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..