Halvvasan..

I tisdags åkte jag Halvvasan på 45 km från Oxberg till Mora (med en avstickare från tjejvasa-spåret i början för att få ihop 15 km till). Min kompis Johanna var oxå med ner till Dalarna och åkte loppet hon med. Vi bodde hos min farbror Gösta och blev serverade god mat som en perfekt uppladdning ;) Vi hade bra väder, bara några minusgrader och fina spår så det var en rolig uplevelse. Faktiskt mycket roligare än när jag åkte Tjejvasan, eftersom jag tränat mindre då. Pappa hade även lyckats bra med vallningen :-)

Tiden blev bättre än vad jag siktat på; 4.12 och jag är jättenöjd. Om jag ska träna skidor nästa säsong är det dags att köpa nya skidor, då mina Peltonen börjar bli gamla & slitna.
Nu blir det fortsatt träning mot nya träningsmål under året!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..