Positiv feedback och irritation..

Idag har det varit en bra dag men nu på kvällen blev jag irriterad. Att en del människor ska vara präktiga och veta bäst. "Råkade" möta en sådan person ikväll. Eller så är det inte deras intention utan bara jag som uppfattar det så.. Fast det tror jag inte. Ska försöka släppa det och fokusera på det positiva istället!

Att få positiv feedback och "kredit" för saker man gör är alltid trevligt :) Men jag blev glatt överraskad av en person idag och det är skoj! Har dessutom fått flera grattis sms & mail på namnsdagen och det tackar jag glatt för :-)

I måndags chattade jag med en god vän som jag inte träffat sedan hon flyttade från Sundsvall i oktober förra året. Var himla kul att "prata". Vissa personer göra starka intryck i ens liv. Så är det bara. Man får vara glad att man träffat dessa personer :-) Igår hann jag dessutom prata i telefon både med kära vännen Gabriella i Stockholm och min kära lillasyster i Göteborg. Det var länge sedan jag pratade med dem bägge. Blir alldelses för sällan, tyvärr. Vi hann faktiskt uppdatera oss en hel del på varandras liv :-)

Har anmält mig till en två dagarskurs inom jobbet som går både i Sthlm & Gbg, få se var jag får gå och när, det var såklart kö till kursen. Men trevligt ska det bli med lite utbildning :-) Och så kan jag antingen träffa syster eller en god vän på kvällen :-)

Vänner kommer och vänner går, det är de sanna vännerna som består <3<3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..