Det är mycket nu..

Det är mycket nu. Denna höst har hittills varit så fullspäckad med möten, aktiviteter osv. att jag inte varit med om nåt liknande!! Både jag & T tycker att vi har mkt på jobbet och kan/vill inte jobba deltid. Egentligen vore det väldigt bra, för att hinna med att ta hand om varandra lite mer, umgås mer med barnen och tvätta/städa/träna. Jag blir småirriterad över att jag inte hinner det jag vill. Men det lugnar nog ner sig snart..

Idag är det i alla fall fredag! Helgen kommer att bjuda på trevligt besök av mina bästa Sundsvallstjejer: Ulrika & Helen med familjer. På söndag har vi inga planer - antingen blir det skogsutflykt med varmchoklad eller en tur på stan för att kolla in vinterkläder och vinterskor & familjefika <3 Vi får se hur vädret är!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..