Möhippa!

Jag har haft en fantastiskt rolig & mysig möhippedag igår :-)

Min syster dök oväntat upp sent på fredag kväll och igår kom en av mina närmaste barndomsvänner, Gabriella med tåget från Sthlm. Annika hämtade mig & Matilda hemma hos oss och Gabri vid stationen och sedan åkte vi till en mysig picknick vid Selångersån där Ulrika & Johanna väntade med en massa godsaker. Vi skålade i champange o jag fick en krona & slöja. Jag fick små uppdrag under dagen, att svara på frågor o gissa vad T svarat på en massa frågor om mig, måla tavla av T, och gissa på olika händelser som tjejerna mindes av mig o dem :-) Sen blev det Spa & jag fick massage, vi bubblade o badade o drack en massa bubbel! Middag på kvällen på restaurang Oscars uteveranda, jättemysigt. Blev dock lite för mkt vin o bubbel för den blivande bruden ;-)

Här kommer lite bilder!

Dags för bubbel :)





Jag är ingen konstnär ;)




Systrarna :)

Kommentarer

  1. Så fin du var med slöjan. =) Roligt se bilder från möhippa nr 2. Ni verkar haft en mysig dag tillsammans. Nu är det inte så länge kvar till stora dagen. =)

    SvaraRadera
  2. Jag är verkligen lyckligt lottad som haft två möhippor :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..