Tjejhelg i Sthlm 1-3 april :-)

Förra helgen var jag på tjejhelg i Stockholm med mina gamla goda vänner Carolina & Gabriella. Vi hade en jättemysig helg med shopping, god mat, gott vin, besökte fotografiska museet och fikade, åt gott på restaurang Vapiano & hemma hos G.  En typisk tjejhelg med andra ord :-) På lördag kom vår vän Katarina på middag hos G och det var jätteskoj att vi hann ses alla fyra och prata i lugn o ro utan barn & respektive ;-)

Jag var på EU-kurs onsd-torsd så jag hade en lång Sthlms vistelse. Kursen var bra men jag hann längta hem till grabbarna :) De hade en lugn (?) grabbhelg och hann b la med en lek & lunchträff hos familjen Bergkvist/Kangas & simskola på söndagen.


Carro, Gabri & Kattis

Skagen cheesecake :)

Gs fina dukning

Tiramisu :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..