Sommar i Norrbotten..

Jag & Thomas åkte till Överkalix den 9 juli och vi kom hem igår 20 juli.  Barnen var glada när vi kom dit & ännu gladare när vi kom hem till Sundsvall. De har haft det bra och myst med sina far & morföräldrar & hängt med moster Matilda & Daniel två dgr också. Men de längtade hem mycket nu på slutet.

Det har varit toppen att vara " hemma" och vädret har varit bra. Mycket sol och även bad i älven. Mys med släkt & våra vänner. Jag har verkligen kopplat bort jobbet, vilat, tränat, hämtat energi och umgåtts med personer som är viktiga för mig. Jag älskar Norrbotten på sommaren & på vintern & vårvintern :)

Grabbarna uppe på berget med den fina utsikten över byn :)


Kalix älv från bron över till Bränna, mitt i Överkalix.







Uppe på Lappberget.






Luleå Hamn

Jävre, utanför Piteå.


På stranden, Garbins.

Hemma <3









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..