Veckans..

Ja denna vecka har varit upp & ner. Ikväll har Alexander fått feber & jag har ont i foten efter en joggingtur. Men ny vecka & en (förhoppningsvis) härlig måndag!

Veckans bakslag..

Negativt besked om jobbet som jag sökt som beslutsfattare på Miv. Besviken & fundersam. Självklart kan jag köpa att det finns mer passande kandidater, men till 8 platser?

Veckans negativa 2..

Skitvädret. Kallt. Regn. Blåst. Oftast samtidigt men om det råkar vara sol så blåser det storm.
Jag vill ha sommar NU.

Veckans positiva..

1. Min duktiga 7-åring som lärt sig läsa & är en bra kompis som bryr sig om andra barn & vill att alla ska vara med! Haft utvecklingssamtal med fröken på sexårs & är så stolt över min lille kille.

2. Planterat lite grönsaker & satt potatis idag. Hoppas få skörda en del i sommar :)

3. Sverige vann Eurovision Song Contest igår - Heros med Måns Selmerlöv blev etta!

Bonus positiva..

Mysig och faktisk solig eftermiddag på IESS i torsdags då Alexanders klass 4C gick vidare i kvalet till Skol DM. Jag & N slutade tidigt och hann kolla på en match. Om en vecka ska de möta andra klasser i Sundsvall. Samtidigt var det insamling till Barncancerfonden och vi köpte armband & fika och barnen som går Junior Club blev bjudna på grillkorv (och deras syskon & föräldrar).

Crosstraining - så kul träningsform med både kondition & styrka.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..