Linas matkasse..

Nu kör vi andra omgången av Linas matkasse. Igår åt vi spättarullader med dill och potatismos & morötter. Det var helt ok. Ingen 10-poängare igår, men det är kul testa nya typer av maträtter. Idag blir det kalvfärsburgare, det låter i alla fall gott tycker jag ;)

Första veckan med matkassen var lyckad och barnen var överlag väldigt nöjda med de flesta recepten. Deras favoriter var kolja och potatis och dinkelugnspannkaka med bacon, morötter, sylt och keso. Barnen gillade även att sätta betyg på maten. Så rätter som liknar det jag & Thomas annars brukar laga, blev mycket godare för att det var "Linas recept" :)

Kommentarer

  1. Det låter ut spännande testa så mycket nytt och kul att pojkarna är postivia. Att få sätta betyg kanske sporrar dem mer att våga smaka? Dela gärna med dig av något gott recept. =)

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska jag. Kommer nåt favvorecept snart! Denna vecka har d einte varit lika nöjda men N gillar fler rätter än A. T & jag gillar det flesta rätter.

    SvaraRadera
  3. Jag vill också ha "Linas matkasse"...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..