Lång helg..

Härligt med långledigt!

Jag har hunnit mysa med barnen och dessutom varit på tjejkväll med vin & god mat i onsdags + två middagar med goda vänner & familjen. Det blir segt med en vanlig arbetsvecka den kommande veckan ;-)Alexander har även haft besök av kompisar under lovet. Samuel & Alex var hemma själva i tisdagseftermiddag och i torsdags var Alvin på besök en stund och i fredags var Axel här morgon & förmiddag tills hans mamma slutat jobba. Vi har även varit & badat på Himlabadet alla 4 i familjen i fredags. Härligt! Noah som är lite försiktig när det gäller vatten vågade släppa och flyta själv med flytpuffarna på djupt vatten. Han var så nöjd med sig själv :) På fredag blev vi bjudna på middag hos Madelene & Fredrik och barnen klädde ut sig till Helloweenfigurer och gick ut för att fråga bus eller godis.

Igår var jag & T lite trötta men det blev lite städning & en långpromenad för mig. Tyvärr är jag fortfarande hostig & hes så ingen träning på en vecka :-( Igår kväll kom Sofie, Anders & Moa på middag och vi kollade på Liverpoolmatchen & Så mycket bättre. Mysigt :-) Idag är det söndag och Alexander spelar innebandysammandrag med Granlo BK. Jag & Noah har kollat på en match, men är nu hemma och fixar lite och har käkat lunch. Vi ska åka dit snart igen och kolla på 16.15 matchen.

Jag hoppas hostan och förkylningen ska släppa snart så jag kan träna i veckan. Måste komma igång med styrketräning som är anpassad för skidåkning..


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..