Tjejkväll & utomhus teater..




Igår - fredag träffade jag mina kära gamla vänner Helen & Ulrika för en tjejkväll på stan, Vi hade bokat bord på Invito och började med en somrig melondrink :) Sen åt jag oxfile och vi delade på en flaska rosevin & till efterrätt valde jag tiramisu. Gott! Men Helens citronpaj såg ännu smarrigare ut ;)

Helen fyller snart år så jag & Ulrika hade köpt en present för att fira henne lite i förskott. Ett stilrent & fint silverarmband med vita pärlor. Jag tror hon blev det jätteglad & nöjd :-) Efter Invito blev det en sväng på Oscars uteservering.

Idag har jag & familjen varit på Bröderna Lejonhjärta, teater utomhus på Norra berget. Vi gick tillsammans med Johanna, Magnus, Axel & Svea. Vi hade med oss en matsäck så barnen & vi kunde fika i pausen. Efter teatern åkte vi hem till Magnus & Johanna som bjöd på middag :-)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..